Tiedote koskien Taigalyhtyjä

05 Hel Tiedote koskien Taigalyhtyjä

Hyvät Taigaputiikin asiakkaamme,

Öljylamppujen turvallisuusstandardeja on päivitetty kuluttajakaupassa EU tasolla. Suomen Turvallisuus- ja kemikaalivirasto (Tukes) on hiljattain päivittänyt turvallisuusstandardeja kaikille öljylampuille, joka koskee siis myös Taigalyhtyä. Päivitys koskee tuotteen saattamista lapsiturvalliseksi silloin kun se ei ole käytössä, jotta lapsi ei pääse öljysäiliöön käsiksi. Kuten käyttöohjeessamme mainitaan, öljy voi olla lapselle haitallista mikäli hän sitä juo.

Näin ollen keskeytämme hetkeksi Taigalyhtyjen toimitukset kuluttaja-asiakkaille kunnes olemme saaneet valmistettua ja testattua uusien määräysten mukaiset turvallisuuspäivitykset.

Jälleenmyyjillämme jo myynnissä olevia Taigalyhtyjä voi ostaa ja käyttää normaalisti. Taiga-lyhtyöljyä ja verkkokauppamme kaikkia muita tuotteita voit myös tilata entiseen tapaan.

HORECA-asiakkaitamme tämä ei koske vaan kyseessä on kuluttajakauppaan liittyvä päivitys.
HORECA-asiakkaamme voivat tilata tuotteitamme aivan normaalisti osoitteesta www.taigalyhty.fi/yrityksille

Ystävällisin terveisin,

Taigaputiikin väki